Hei, sõbrad! Kiireimaks toidu kohalejõudmiseks soovitame tellimuse eest tasuda pangalingi või krediitkaardiga.
Vestlus

KKK

(KKK - Korduma Kippuvad Küsimused)

Alljärgnevalt oleme välja toonud terve rea küsimusi ja vastuseid, kuidas Takeout.ee tellimiskeskkonda kasutada.

  1. Kas pean end kasutajaks registreerima?
  2. Kuidas saan salasõna taastada?
  3. Ma ei saa sisse logida?
  4. Kuidas saan Takeout-st toitu tellida?
  5. Millised restoranid on avatud?
  6. Kuidas ma näen oma konto andmeid?
  7. Kuidas ma saan enda kasutajakonto andmeid ja eelistusi muuta?
  8. Kuidas minu isiklikud andmed on kaitstud?
  9. Kuidas saan uudiskirjadega liituda või neist loobuda?
  10. Kuidas kojuvedu toimib?
  11. Kas ma saan tellimust tühistada?
  12. Mis saab kui tellitud toit ei ole õige või on transpordi käigus rikutud?
  13. Missuguseid makseviise pakute?
  14. Millal võetakse krediitkaardilt raha maha?
  15. Kuidas ma tean, et minu tellimus on restorani kohale jõudnud?

 

Kui Sul on täiendavaid küsimusi, palun võta meiega ühendust telefonitsi (+372) 54 54 79 79 või palun saada meile epost aadressile: klienditeenindus[at]takeout.ee

 

1. Kas ma pean kasutaja registreerima?

Jah. Selleks, et tellimust Takeout.ee veebis või nutirakenduses esitada, peab kasutaja olema registreeritud. Kasutaja registreerimine on äärmiselt lihtne ning leiame, et ei ole palju põhjusi, miks kasutaja ei võiks end registreerida. Edaspidi on oluliselt lihtsam teha kordustellimusi, lemmiktellimusi, maksta varasemalt sisestatud krediitkaardiga jne.
Ka ettevõtte konto kasutajal on mitmeid eeliseid (palun loe ”Ettevõtetele”) Meie teenuse tingimuste kohta saad lugeda “Tingimused” alt.

2. Kuidas saan salasõna taastada?

Logides kasutajana sisse, klikka “Salasõna ununes?”. Sisesta oma eposti aadress  “Eposti”-välja, peale mida saadame sisestatud eposti aadressile uue salasõna.

3. Ma ei saa sisse logida?

Sisenemiseks tuleb korrektselt sisestada nii eposti kui salasõna väljad. Kui salasõna ei ole korrektne, saab salasõna muuta klikates “Salasõna ununes?”, misjärel palutakse sisestada eposti aadress. Pärast eposti kinnitamist saadame sisestatud eposti aadressile uue salasõna. Salasõna saab vajadusel muuta ka kasutaja konto alt. Sisselogituna leiab kasutaja oma konto paremas ülaservas oleva ikooni alt.

4. Kuidas saan Takeout-st toitu tellida?

Et tellida Takeout portaalist toitu, tuleb järgida alljärgnevaid lihtsaid samme: 

  1. Sisesta oma asukoha aadress
  2. Vali restoran, kus soovid toitu tellida
  3. Vali toit ja / või jook
  4. Märgi kas soovid kullerit või tuled ise toidule järele
  5. Vali maksmise viis ning kinnita tellimus

 Edasise eest hoolitseme juba meie.

5. Millised restoranid on avatud?

Restoranide nimekirjas on ära toodud, kas restoran on suletud või avatud. Võib kasutada ka filtrit, mis kuvavad vaid lahtiolevaid restorane.

Kui valida restoran, mis on parasjagu suletud, anname sellest märku ja pakume võimaluse teha ettetellimus. See tähendab, et tellimus jõuab restorani siis kui see avatakse.
Et näha, mis aegadel restoran avatud on, klikka “Info” ikoonile restorani pildi all

6. Kus ma näen enda kasutajakonto andmeid?

Kasutaja andmeid saab näha ja muuta kui kasutaja on sisse logitud. Tuleb klikata paremal ülaservas olevale inimkuju meenutavale ikoonile. Selles vaates saab muuta kasutaja kontaktandmeid, tarneaadresse,lisada krediitkaart, vaadata tehtud tellimusi ja lisada telimusi lemmikuteks.

Sel viisil saad tellimiskeskkonda muuta enda jaoks mugavaks ning tulevikus tellida oma lemmiktellimusi kõigest paari kliki vajutusega.

7. Kuidas ma saan oma kasutajakonto andmeid ja eelistusi muuta?

Kasutaja andmeid saab muuta kui sisened olemasolevate kasutajaandmetega süsteemi. Klikata paremal ülaservas olevale inimkuju meenutavale ikoonile. Järgnevas “Kasutaja andmed” vaates saab kasutaja muuta kontaktandmeid, tarneaadresse, vaadata tehtud tellimusi, lisada telimusi lemmikuteks ja lisada krediitkaardi info ning sättida uudiskirja seadeid.

8. Kuidas minu isiklikud andmed on kaitstud?

Võtame kliendi isikuandmete kaitstust ja turvalisust väga tõsiselt. Kliendi andmete hoidmise reeglite kohta saate täpsemalt lugeda menüüs “Tingimused” alt.

9. Kuidas saan uudiskirjadega liituda või neist loobuda?

Uudiskirja seadeid saab muuta sisse logituna “Kasutaja andmed”  menüüst. Kuidas sellesse menüüsse saab, vaata KKK punkti nr: 7.

10. Kuidas kojuvedu toimib?

Peamiselt korraldame toidu transpordi klientideni Takeout.ee autode ja juhtidega. Osa restorane võib ka transpordi iseseisvalt korraldada. Tipptundidel, et toidud jõuaksid õigeaegselt kohale ja kliendid oleksid rahul, kasutab Takeout transportimisel kolmandaid osapooli. 

11. Kas ma saan tellimust tühistada?

Tellimust ei saa tühistada. Niipea kui kasutaja on kinnitanud tellimuse, jõuab vastav info restorani, kus alustatakse tellimuse täitmisega seotud tegevustega. Vaid erandjuhtudel, kui restoran ei suuda tellimust mõistliku ajajooksul täita, saab tellimuse Takeout.ee klienditeeninduse kaudu tühistada.

12. Mis saab kui tellitud toit ei ole õige või on transpordi käigus rikutud?

Kui toit, mida telliti ei ole see, mis kohale transporditi, palun võtke koheselt restoraniga ühendust. Kui toit (või pakend) on transpordi käigus rikutud, palun võtke ühendust Takeout klienditeenindusega +372 54 54 79 79 või eposti teel klienditeenindus@takeout.ee.

Takeout.ee korraldab tellimusi elektroonselt ja seal üldjuhul tõlkes midagi kaduma ei lähe. Siiski tekib vahel mitmeti mõistmist, või on menüüs toimunud erakorralised muudatused või on mõni toit läbimüüdud või komponent otsa saanud.

13. Missuguseid makseviise pakute?

Kasutaja saab maksta krediitkaardiga, pangalingi vahendusel või kohapeal sulas ja deebetkaardiga. Lisaks pakume avaliku sektori institutsioonidele ja ettevõtetele krediidivõimalust - koondarvena kuu lõpus. Sellest saab lähemalt lugeda menüüst “Ettevõtetele”.

Eelistame, et kliendid kasutaksid praktilistel ja turvalistel kaalutlusel krediitkaardi või pangalingi makseid. Nii saame tagada kiirema tarne ja kullerite turvalise kulgemise. Kõik hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

14. Millal võetakse krediitkaardilt raha maha?

Kui kasutaja maksab toidu eest krediitkaardiga, tehakse eelautoriseerimine, mille käigus broneeritakse tellimuse suuruses summa. Summa debiteeritakse (läheb kontolt maha) u. 1-2 päeva jooksul, olenevalt maksmise ajast.

15. Kuidas ma tean, et minu tellimus on restorani kohale jõudnud?

Tellimuse saab restoran vastu võtta alles siis kui kasutaja on tellimuse omaltpoolt esitanud, klikates nupule “Esita tellimus” ning makstes krediitkaardi või pangalingiga, saanud “Bon appetit” kinnituse ekraanile. See on kinnitus, et kasutaja tellimus on teele läinud ja restoran on selle kätte saanud. Lisaks saadame e-maili, kus on sammuti kirjas tellimuse number, kohaleveo aeg jne.

 


Küpsiseid kasutatakse parema kasutuselamuse loomiseks. Meie veebilehte kasutades nõustute küpsiste kasutamisega meie küpsiste kasutamise põhimõtete kohaselt. Vajutage siia, et saada rohkem infot.